Ja, nästan i alla fall. Imorgon är det semifinal i den 6:e säsongen av Hells Kitchen och det är med spänd förväntan jag ser fram emot den. Förra säsongen vanns av min favorit, Danny Veltri. Gissa om jag grät när han började gråta och berätta om sin mamma vid tid 4:57... Jag grät lika mycket när jag såg reprisen för några timmar sedan.



Och i morgon är det alltså semifinal i säsong 6. De tre som är kvar är Dave, som är min personlige favorit, Ariel och Kevin. Dave bröt sin handled i ett av de första avsnitten och har trots fruktansvärd smärta kämpat sig fram till semifinal. Helt otroligt! Han är även den enda av alla deltagarna som aldrig har blivit utskälld av Gordon Ramsey, utan har klarat alla sittningar galant och med bravur. Jag håller både fingrar och tår för att han vinner denna säsongen. Hoppas. Hoppas. Hoppas. You go Dave!!!




¡Hasta la vista mis compañeros!


 

1 kommentarer

rasmus

30 Apr 2011 22:59

fin bild

Kommentera

Publiceras ej