Idag fick vi äntligen en försmak av sommaren. Det var helt underbart att få njuta av solen. Passade på att inviga min nya solsäng och tog även ut dynorna till mina trädgårdsmöbler. 



Jag saknar dock bänken som jag trodde ingick i gruppen...

...och dynorna var slut. Men jag hittade ett par som var nästan lika snygga och en bänk ska väl inte vara så svårt att hitta. Jag är nöjd i alla fall. Nu fattas det bara en svart dynbox och en grill sen är sommaren räddad. En som dock inte njöt av solen lika mycket som jag var Lillan. Hon föredrog skuggan.



Mitzi och Molly får tyvärr hålla sig inne tills jag får råd att bygga deras rastgård. Det är synd om dom, jag vet, men jag vill inte mista dom till vägen här utanför. Jag tog ett foto av dom när de sitter och tjurar i fönstret och kom själv med på bild... Hehe.



Nu får man ju bara hoppas att värmen håller i sig och att vi får en lika lång och varm sommar som vi hade en lång och kall vinter. Jag tänker i alla fall ta vara på varje varm dag som om den vore den sista.







Kommentera

Publiceras ej