Våren är äntligen här! Jag har många järn i elden och många planer inför våren och sommaren. Men jag ser fram emot allt med spänning och glädje. Om ca 2 veckor ska jag på mitt andra dop i år. Det ska bli riktigt kul. Jag har ganska mycket jag skulle vilja göra innan, men det kniper tyvärr i kassan. Lite solbränna hade väl inte skadat, eftersom jag ska ha en vit spetsklänning på mej och jag är blek som ett spöke. Ny make-up skulle jag oxå behöva, då allt är slut utom mascaran. Hmm. Dagens ilandsproblem. Men jag är i alla fall glad för att det har börjat bli vår på riktigt nu. Det var inte en dag för tidigt. Jag och Lillan var ute en lång runda i skogen igår. Det var verkligen skönt. Nu börjar man leva upp igen efter den långa och fruktansvärt kalla vintern. Det planeras för både påsken, valborg och midsommarafton. Och jag hoppas på många roliga grillfester i år tillsammans med min älskling och hans familj/släkt.
Jag ska förhoppningsvis snart börja jobba, och det är oxå något jag ser fram emot. Det ska bli så kul att komma ut bland folk och få göra lite nytta. Och har jag tur kan jag ordna en trevlig marklägenhet i stan, så jag slipper detta pendlande med bussen. Det kostar minsann en hel del att bo på landet. Så som sagt, många järn i elden, men kul är det.




Kommentera

Publiceras ej