Jag bara älskar att "fönster shoppa" trots att jag oftast inte har råd att handla det jag vill ha. Men man får så mycket inspiration av alla outfits som favoritbloggarna lägger ut. Speciellt mycket inspiration får jag av Linn från Linn Löwes. Här kommer min senaste Önske Outfit. Åååh, vad jag önskar att jag hade vunnit en större summa pengar. Gissa om jag hade shoppat?!


1. Jacka från Yesstyle 2. Tröja från Vero Moda 3. Väska från Asos 4. Boots från iOffer 5. Jeans Dr Denim/Kissy från Junkyard



4 kommentarer

Linn

01 Feb 2012 16:53

Sv: Haha! Jag skyller på att jag är sjuk, o lite allmänt virrig idag. :}

Lotta

02 Feb 2012 22:01

Snyggt! :)

Sussi

02 Feb 2012 23:43

Tack Lotta :D

Lotta

03 Feb 2012 07:00

Sv: Ja, jag tyckte verkligen det var riktigt snyggt! Det får kanske åka på ikväll ;) Vad har du för planer till helgen?? =) Kram

Kommentera

Publiceras ej