Den 26 maj är det åter igen dags för POWER "Start of the summer" MEET ! Jag var där med mina vänner förra året och det var helt otroligt häftigt. Underbara amerikanska raggarbilar av alla de sorter och färger, marknadsstånd, korv och hamburger-grillning (Texas style) och så klart fullt av härliga människor. Roligast var det ju med alla som hade klätt sig tidsenligt. Jag, som fullkomligen älskar allt som har med 50-talet att göra, var en av dom. Synd bara att det var lite kyligt. Man var tvungen att ha jacka på sig och det förstörde stämningen lite. Men det var i alla fall soligt och fint, och det är huvudsaken.



I år hade jag tänkt att ha en mer rockabilly-aktig stil. Jag har hittat följande godbitar som jag bara måste köpa, sen är jag good to go:



Snyggt va? Fast jag kommer inte att klippa luggen så där kort. Hoppas bara vi har tur med vädret i år med. Åååh, vad jag längtar! Nej, nu ska jag gå ut i solen och jobba lite i trädgården. Ha det gött!

4 kommentarer

Angelika Karlssoon

05 May 2012 19:32

Söta Sussi med läcker bil:)

Fräcka kläder och skor för att inte tala om frillan.

Du kommer att bli ett bombshell;)

Kramar <3

Angelika Karlssoon

05 May 2012 19:36

Underbart:) KLÄDERNA, SKORNA FÖR ATT INTE TALA OM FRILLAN:)

Kram

Linn

14 May 2012 17:32

Hej!



Tyvärr känner jag inte till någon i skåne. Men Restylane Perlane eller Restylane Lip kan jag varmt rekomendera :) Lycka till!

Anonym

18 May 2012 16:07

Sv: Tusen tack för länken :}

.. & läpparna bör man göra va 6e månad för att hålla dem i god form :)

Kommentera

Publiceras ej