Jag är i stort behov av fotvård och mani-pedi. Tyvärr finns det inte finns någon salong som gör både och här i Kristianstad så jag får väl försöka göra det själv och hoppas att det blir bra. Jag känner att jag vill piffa till mig lite nu. Jag är så trött på att vara blek, grå och trist. Det påverkar min sinnesstämning. Så jag ska ta ett par rundor i solariet med och få till en fräsch solbränna, sen sola en gång i veckan för att behålla färgen. Bara för att det är grått och trist ute så finns det ingen anledning att vara lika grå och trist själv. Lite C-vitaminer och mina träningspass på det så kommer jag snart att bli piggare och känna mig som en ny människa. Det behövs.
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Suzzanne

07 Jan 2013 10:14

Härligt tänk i detta gråa❤

Svar: Jaa :) ❤
Sussi Andersson

Kommentera

Publiceras ej