Vilket underbart väder vi har haft i två dagar nu! Jag lockades ut av min granne igår när han höll på att röja i sina rabatter. Det smittade verkligen av sej må jag säga. Igår tog vi rabatterna på framsidan av vårt radhus och avslutade det hela med årets första korvgrillning. Mums fillibabba! Idag tog vi baksidan. Snyggt som tusan blev det, om jag får säga det själv. Nu fattas det bara lite snygga trädgårdsmöbler, sen är allt perfekt. I fjol hade dom ett set som jag föll pladask för i Haléns, och till min stora glädje finns dom kvar även i år. Gissa vem som ska handla...  Det bästa av allt var att jag faktiskt fick lite färg i ansiktet. Och snacka om att jag har sovit gott! Det sägs att vi ska få lika härligt väder i flera dagar framöver och att påsken ska bli jätte-fin. Hoppas det. Då kanske man kan smyga sej till några korta stunder i bikini och få lite färg på resten av kroppen. Vårsolen tar ju bäst säger dom.

¡Hasta la vista!

Kommentera

Publiceras ej