Finns den? undrar du kanske. Svaret är; jajamensan! Den heter Unique Bra och jag hittade den via en annons på Facebook. Blev nyfiken och surfade dit för att kolla läget. Jag blev så begeistrad i den att jag beställde den direkt. Det har jag inte ångrat en sekund. Det är den bästa BH:n jag någonsin ägt. Möjligtvis kan jag ångra att jag inte köpte den tunna i tyg istället för den tjockare i silikon. Den tjockare ger en storlek större byst än man redan har och det var väl fåfängan som gjorde att jag beställde just den. Men jag älskar min Unique Bra. Eftersom jag tycker om att använda toppar med halterneck så är den perfekt och jag kan varmt rekommendera den till alla. Den är lätt att sätta på och ta av och den är tvättbar. Man får ett litet häfte i paketet med tvättråd. Fast det var väldigt enkelt. Den ska bara tvättas med mild tvål och vatten och sedan få torka i lugn och ro i sin förpackning. 'Klistret' eller silikongelen som gör att den sitter där den ska försvinner aldrig. Vill man ha 'klyfta' knäpper man bara ihop den mellan brösten och vips! Så, ett tips till dej som är trött på åtsittande BH:ar, synliga BH-band och kliande spets. Köp Unique Bra. Du kommer inte att ångra dej.
 
OBS OBS OBS!!!
Tycker du inte om reklam så sluta läs nu.

"Uniquebra är den bästa behån att ge dig det där lilla extra. Har du undrat hur kändisarna får sina snygga urringningar?

Uniquebra Silikon är oftast deras hemlighet. Uniquebra är osynlig, ser helt naturlig ut och bäst av allt, du kan nu använda dina axelbandslösa toppar, klänningar eller ditt favorit plagg med bar rygg.
Uniquebra ger dig en total frihet, utan axelband och skapar en beundran och avund med en ultimat byst.
Att hitta rätt bh kan förändra väldigt mycket!

Välj din Silikon eller Light behå här nedan."





¡Hasta la vista mis compañeros!

Kommentera

Publiceras ej