Man längtar, längtar och längtar till julafton och när den väl kommer är den över på ett ögonblick. Jag fick vad jag önskade mig, det som var viktigast för mig.
Om det hade gått skulle jag önskat:
  • Fred på jorden
  • Hälsa och lycka till alla
  • Mat, vatten och ett hem åt alla
Men det går ju så klart inte. Och min giriga sida önskade sig (i ingen speciell ordning):


1.Sony Ericsson Xperia Ray 2 380-4 047 kr 2.Ford KA 2007:a (året efter profilerade dom om modellen så den blev fuuul, och den vill jag INTE ha) 29 000-37 000 kr  3.Stationärt datorpaket 5 000 kr och uppåt  4.Nescafé Dolce Gusto Circolo 1 599 kr  5.KitchenAid 4 479-6 100 kr

Men som sagt, jag fick det som betyder allra mest för mig. Jag fick fira julen med dom jag älskar. Det är väl det som är jul egentligen, nu när man blivit vuxen. Att få äta den goda julmaten tillsammans med dom man älskar och sedan sitta och mysa framför tv:n, prata, knäcka nötter och äta julgodis. Det är Julafton. I alla fall för mig. GOD FORTSÄTTNING!




Kommentera

Publiceras ej