Kanske lite väl tidigt att börja planera tills nästa jul, men det bryr jag mig inte om. I många år har jag drömt om en speciell julservis från Fyrklövern som heter Gammaldags Jul och är helt underbar. Nu har jag bestämt mig för att börja samla på den. Man får hem två tallrikar i månaden, en mattallrik och en förrättstallrik. Och under åren kan man samla på sig ytterligare delar till servisen så som ugnsformar, ljusstakar, glöggservis, grötservis osv. Jag bara måste dela med mig av denna underbara servis. Här kommer lite inspirationsbilder:











Underbar, eller hur? Ja, jag bara älskar den. Så till nästa jul kan jag duka så här fint. Ja, nästan i alla fall. Jag har ju bara tallrikarna och eventuella småsaker som inte är för dyra tills dess. Men om ett par år så.....


Kommentera

Publiceras ej