Nu lämnar vi det gamla bakom oss och går framåt med hoppfull blick. Förra året var inget bra år för mig så jag ska göra allt för att detta året ska bli bättre på alla sätt och vis. Jag har lovat mig själv att ta tag i saker omkring mig som behöver förbättras och rättas till. Min ekonomi och min kondition till exempel. Båda är i stort behov av förbättring och denna gången ska det brukas allvar. Jag ska ge 100% och inga undanflykter godtas. Så nu gäller det. Imorgon är en bra dag att börja.
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Sanna

28 Jan 2013 20:39

hur går det med träningen för dig ?

Svar: Hej Sanna! Vad gulligt av dig att fråga :). Jag har tyvärr inte kommit igång riktigt som jag hade hoppats ännu på grund av värk. Ska till doktorn den 8 feb, sen ska jag börja så smått. Jag hoppas vara igång för fullt med mina powerwalks i mitten av februari :).
Sussi Andersson

Kommentera

Publiceras ej