Ja, som väntat går det inte speciellt bra med motionsträningen för min del. Inte en enda Powerwalk har det blivit. Jag har väldigt svårt att få loss den dår berömd tummen och självdiciplinen är inte den bästa. Jag får väl ta till med hårdhandskarna nu. Tänker införskaffa lite ordentliga träningskläder i lager på lager. På grund av att min ekonomi inte är den bästa får det bli till att handla plaggen och skorna i omgångar. Lager 1 har jag redan, så nu behövs bara lager 2 och 3. För kylan lär väl hålla i sig ett bra tag till kan jag tänka mig. Nya skor kan vänta en månad eller två. De gamla får duga lite till. Nu står jag i startgroparna. Som min favoritbloggerska Linn Löwes säger: Sommarkroppen skapas under vintern ;).
 
 
 
Alltihop hittade jag hos Ellos. Vind och vattenavvisande set från Bagheera 799kr. Lager 2 tröja från Bagheera 399kr och vantar från Craft 149kr.
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej