På facebook finns en kille som heter Nisvet Suljić som anordnar en massa kul tävlingar. Jag har varit med i två av dom för att jag väldigt gärna skulle vilja vinna en iPhone. Min gamla mobil dör snart och jag har inte råd att köpa en ny. Så detta hade varit perfekt. Nisvet är både modell och bloggare och verkar vara en kille som har många järn i elden. Många skriver elaka saker på hans sida om att hans tävlingar är fejkade, men han lägger ut bilder på vinnarna tillsammans med deras vinster, så jag tror inte på att det är fake. Men även om det skulle vara fejk så kan jag inte annat än att gilla den här killen. Nisvet verkar vara en kille som inte bryr sig om vad alla andra tycker och tänker om honom. Han verkar inte vara diskriminerande eller falsk utan accepterar folk som de är. Så här skriver Nisvet om sig själv på sin Facbooksida:
 
 
Man kan ju inte annat än att gilla honom :). Tyvärr har jag inte lyckats hitta hans blogg, utan återkommer med en länk till den senare. Ser fram emot att börja läsa den. Tills dess kommer jag att följa honom på Facebook.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej