Jag bara måste kommentera en sak som stod i Kristianstadsbladet härom dagen. En stackars man fick hem papper från försäkringskassan där det stod att han var död! Jo, det är sant ! Hans släktingar hade också fått ett brev där de informerades om vilken hjälp de kunde få efter dödsfallet. Livränta och begravningshjälp, till exempel. Men det är ju inte klokt! Man vet ju inte om man ska skratta eller gråta åt detta makabra misstag. Tänk dej själv att öppna posten en dag och se papper på att du är död. Jag säger bara; mamma mia, hundar börjar tala mat !






1 kommentarer

Pernilla

21 Aug 2009 17:24

Jodå, det går faktiskt bra. På 14 dagar har jag endast rökt ett par cigaretter i lördags då jag festade. Annars lugnt. Men det är ju en liten kamp. Gäller att hålla ut. Jag håller tummarna för dig med!

Kommentera

Publiceras ej