Jag har alltid varit intresserad av det okulta och det okända. Jag har varit och spått mig vid två olika tillfälle varav det ena besöket, hos en spåkille i Malmö, var väldigt givande. Han kunde tala om väldigt mycket av mitt förflutna och hade mycket att säga om min framtid. Mycket av det han sa om min framtid har slagit in. Jag skulle väldigt gärna vilja ha en ny sittning hos honom. Om jag hade hittat honom... Måste forska i det där.
Den här boken, Matilda, handlar om regression. Det sägs att man kan få hjälp av personer att regressera bakåt i tiden, till sitt/sina tidigare liv. Där kan man få svar på varför ens nuvarande liv är som det är. Om man till exempel har klaustrofobi, får panik i små och trånga utrymmen, så har man kanske blivit levande begravd i sitt tidigare liv. Jag brukar skoja om att jag nog har varit Hitler eller någon annan ond person i mitt tidigare liv. Det är därför jag har det så jobbigt i detta livet. Haha! Hmm. Tillbaka till boken. Tjejen den handlar om är väldigt skeptisk till regression och beställer en tid till en session för att bevisa att det bara är båg. Det är en helt underbar bok som är både spännande och romantisk. Jag rekommenderar den varmt. Passa på nu i sommar när det förhoppningsvis blir många varma dagar i solen eller i skuggan. Myyys.

Boktips


2 kommentarer

Allek

26 Apr 2011 22:30

jag tror med du var hitler.. höhöhö;)

Minnah

15 Dec 2011 20:23

Riktigt så illa är det nog inte att du varit Hitler. =)



Men visst är det kul att bli spådd... jag ringer min spådam relativt ofta och får nästan rysningar under varje samtal för det är så mycket som stämmer in. Om du inte hittar din spåman så kan jag rekommendera dig att ringa min spådam http://www.spadam.se



Tack för boktipset och en bra blogg.



Lycka till med allt.



Kram Minnah

Kommentera

Publiceras ej