Jag har blivit beroende av Hell's Kitchen. Jo, det är sant. Jag älskar Gordon Ramsey, denna elake och aggressive man! Visserligen tycker jag fruktansvärt synd om de stackarna som råkar ut för hans, ibland oprovoserade utbrott, men han är så rolig i sin ilska. Han skriker deltagarna rakt i ansiktet, kallar dom för fula ord, förolämpar dom, spottar ut maten de gjort och kastar saker omkring sig. Han till och med kräktes i en papperskorg i ett avsnitt, då han smakade en av deltagarnas maträtt! Han är helt otrolig. Jag skulle faktiskt vilja laga ett par av mina bästa maträtter åt honom, bara precis för att få höra vilka hemska förolämpningar han vräker ur sig om min mat. Nej, jag är inte någon självplågare, men den där mannen roar mig verkligen med sin ilska. I dag var det del 9 och 10 av 15, och nu är det bara 5 deltagare kvar. Mina två favoriter är Danny Veltri och Paula Dasilva. Fast om jag måste välja en som jag vill ska vinna, så håller jag nog på Danny. Han är den som har 'klantat' sig minst, han har aldrig fått skäll eller klagomål från Gordon och han levererar alltid. Så go Danny go! Fast hur det ska gå vet jag inte, för Gordon kallade ner deltagarna igen i slutet av programmet och sa: "Den sista timmen har jag suttit på mitt kontor och tänkt. Detta funkar inte. Så jag tänker göra något jag aldrig gjort innan. Jag stänger Hell's Kitchen". What?! Jag tappade hakan. Deltagarna tappade hakan. Det är med spänd förväntan jag ser fram emot nästa tisdags två avsnitt. Vad månde bliva av detta? Spännande, spännande.



¡Hasta la vista mis compañeros!

Kommentera

Publiceras ej