Igår var det strandpremiär för mig. Jag, Allek, Lisa, Henke, David och Danne åkte till stranden vid Furuboda, ca 12 km söder om Åhus. Det var så skööönt. Önskar bara att jag hade haft min älskling med mig också. Han var det enda som saknades denna underbara Söndag. Något dopp blev det dock inte, förutom för Henke, som dök i och doppade sig inte mindre än fyra gånger i det iskalla havet! Brrr! Det hade jag inte gjort för pengar, det kan jag lova. Men detta lär vi göra om fler gånger. Vi får hoppas på en lååång och solig sommar med många varma dagar. Håll tummarna.

¡Hasta la vista!

1 kommentarer

pernilla

02 Jun 2009 22:44

Hej! Tack för att du kollade upp det till mig! vilken pärla du är! hoppas det är okey att jag länkar till dig på min blogg (lättare att följa din då) Jag tycker din blogg också är bra. Gillar speciellt sättet du skriver på:) Ha det så fint! kramar Pernilla

Kommentera

Publiceras ej