Hur många gånger har du varit kär?  Fler än jag kan räkna
Favoritgodis: Choklad trots att det ger mej migrän. Ödets ironi... 
Coolaste stad du har besökt:
Paris med alla sina mysiga cafeér, Notre Dame kyrkan, Eiffeltornet och nattklubbarnas Nattklubb Lido
Action eller Skräck? Utan tvekan Skräck
Vill bli när du var liten: Hemma fru  =D 
När fick du din första kyss: Jag tror jag var 10. Det var en riktig tungrullare. Han hette Magnus och är polis idag
Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Mesig och intetsägande. Var duktig på det jag tyckte om typ språk och teckning
Vad är du beroende av? Cigaretter och te
Dagens roligaste händelse: Tragiskt nog har inget roligt hänt. Är ganska deppad faktiskt
Dagens tråkigaste händelse: Fick reda på att Michael Jackson är död
Dagens humör: Deppig och trött på allt
Vilka tv-program följer du? Serier som: Förhäxad, Ghost Wisperer, Medium, Supernatural, Buffy, Navy CIS, Vänner
Vad gillar du mest med dig själv? Mitt stora hjärta och att jag alltid vill försöka hjälpa andra
Vad gillar du minst?
Är godtrogen och naiv. Ibland är mitt hjärta FÖR stort
Vad är det roligaste du vet?
När någon slår sig (om det inte är allvarligt förståss!)
Har du något motto?
 Allting ordnar sig på ett eller annat sätt 
Hemlig hobby? Den är så hemlig att inte ens jag känner till den ;)
Något vi inte vet om dig? Att jag i hemlighet är rik, vacker och lyckligt gift med Bosson...? 
Vad ångrar du? Att jag inledde ett förhållande med M som slutade med att han krossade mitt hjärta
Vad önskar du? Ekonomiskt oberoende, sann kärlek och en Chihuahua Kennel
Vad klarar du inte dig utan? Mina djur och mina filmer
Vad gör du helst en vardag? Pysslar
Vad gör du helst en lördagskväll? Fyller soffbordet med godsaker och ser ett par bra filmer tillsammans med någon jag tycker om
Vad har du mest av i din garderob? Toppar 
Drömjobb? Hemma fru åt en snygg och rik man som älskar mej mer än något annat :P


JAG UTMANAR: Allek,  Lisa och alla andra som läser detta!





¡Hasta la vista mis compañeros!

Kommentera

Publiceras ej