Nu har vi nästan kommit iordning efter flytten. Men eftersom vi har färre köksskåp här så är det lite svårt att få in allt som man vill ha det. Var sak på sin plats liksom. Det blir till att sålla bland grejerna och bara behålla favoriterna och det man använder mest.
Våren försöker att bryta sig fram, även om det gå lite trögt, och jag har fått vår-nojja. Jag skulle verkligen behöva nya kläder och har sett hur mycket som helst som jag vill ha, och faktiskt behöver. Min garderob är inte mycket att hurra för just nu, så jag har satt upp lite kläder och skor på min önskelista. Jag skulle helst vilja ha allt på listan, men det återstår att se vilka plagg jag har råd att köpa och vilka jag tyvärr måste skippa.


1.Cubus   2.GinaTricot   3.Cubus   4.Cubus   5.Samantashoes   6.Nelly   7.GinaTricot   8.Nelly




Kommentera

Publiceras ej